Elárulok egy titkot! Ez a férjem specialitása... és mindig nagyon finom. Nem árulja el nekem a titkos összetevőjű receptje, titkos összetevőjének titkát ... a fűszerezést. Ezért én csak annyit írtam fűszerkeverék :)))

Hozzávalók:  
- 2 db filézett csirkemell
- 1 doboz ananász konzerv
- 25-30 dkg trappista sajt
- 2 kanál olívaolaj
- só, fűszerkeverék

Elkészítés:

A csirkemellet vágd vékony szeletekre, grillen mindkét oldalát pirítsd meg, de vigyázz, mert nem kell szárazra sütni! (Ha nincs grillsütőd, egy nagy serpenyő is megteszi, amiben pirosra piríthatod a hús.) 

A hússzeleteket rakd tepsibe, egymás mellé, mindegyik tetejére tegyél egy szelet ananászt, szórd meg reszelt sajttal (bőven). Süsd szép pirosra 10-15 perc alatt (180 fok). Akkor a legfinomabb, ha egy kicsit a sajt megpirul.

TIPP: A fűszerezést nem ronthatod el, kísérletezz bátran! Én is ezt tettem! :))